torsdag den 14. juni 2012

tiden flyver

Vores flytteprojekt nærmer sig. Jeg skal lige have pakket 20 flyttekasser til og så også lige have overstået min dimension på min læreruddannelse og her til aften sad jeg lige og kiggede i mine billedarkiver og faldt over disse billeder. Jeg kom til at tænke på hvor stolt jeg var af mig selv tænk at jeg kunne 

Sidste sommer fik jeg en pose uld af en veninde og jeg måtte selvfølgelig prøve at skabe mit eget garn og når jeg tænker tilbage så HJÆLP hvor var det svært og sjovt det til en hel dag at spinde 100 g ganske forfærdeligste ujævne garn men hjælp hvor jeg var stolt.

her er et billede af det bundt der blev ud af det

Dette her er også en af de ting jeg er rigtig stolt af, en prøveklud tror jeg det hedder. Jeg har fået prøvet rigtig meget i de sidste to år hvor jeg har haft linjefaget materiel design på seminaret.

Dette lille broderi sidder på et forklæde til min svigerdatters vikingekjole. Det er broderet med ultra fin uldtråd på hør. 
Jeg tænker at man godt må være glad for de ting man laver og man må også gerne være stolt når man har lært noget nyt hi hi det bliver man nemlig ikke for gammel til. Har du også noget du er stolt af og glæder dig over?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar