onsdag den 6. juni 2012

Flyttehækleriger

Jeg skal flytte om ikke ret lang tid og derfor er alt mit "krearod" pakket i kasser, 12 flyttekasser faktisk.. tænk at det fylder så meget..
Nå men helt uden "krearod" kan jeg nok ikke klare der så jeg er gået igang med et lille flyttetæppe.
opskriften er simpel først en række luftmasker ( antallet skal være deleligt med 6)
Dernæst en række hvor der hækles 5 luftmasker og en fastmaske i 6 maske i den lange luftmaskebegyndersnor. Når der er lavet løkker hele vejen vendes der med 2 luftmasker og derefter 5 stangmasker i løkken en luftmaske og 5 stangmasker i næste løkke og sådan fortsætter man..
jeg har valgt at lave tæppet tofarvet, hvidt og violet og jeg regner med at det skal være sådan et tæppe man putter sig i de lune sommeraftner på min nye teresse.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar