tirsdag den 27. marts 2012

oldemorsekskanter og hvedebrød


Jeg har ligget underdrejet siden lørdag med en rigtig ondskabsfuld forkølelse, men nu ser det ud til at der er lidt lys forude. Hvad bruger man så en sådan forkølelse til.. 
Jo jeg har fundet disse herlige sekskanter med en lille blomst i midten.


 Her finder du opskriften!
Jeg har ikke helt besluttet om det skal være en bold eller et tæppe endnu det afgøres nok af hvor langt garnet rækker..
Lige nu har jeg 31 sekskanter og stadig et halvt nøgle garn af hver farve..

I morges da vi stod op, konstaterede jeg at vores morgenbrød over natten havde forvandlet sig til "fuglemad" Så inden morgenmaden kunne komme på bordet, måtte der lige gang i gær, mel, solsikkeolie, salt og sukker.. 
hokus pokus! fik vi dette herlige brød ud af det.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar