fredag den 30. marts 2012

lidt påske på forskud

I dag har jeg for første gang i mange år leget påske med både påskegrene, påskeuro og påskekage!

Birkegrene der forhåbentlig springer ud om nogle få dage, de har ivertilfælde store grønne knopper

Min påskeuro har både malede æg og mine små perlekugler. perlekuglerne er lavet af glasvoksperler og æggene har jeg først selv pustet og derefter malet med vand akvarelfarver.. dette her har jeg ikke gjort siden jeg var barn.. Det er dejligt pludselig at have overskud til at genopdage glemte glæder. Jeg er ikke helt sikker på om den reelt er færdig, måske skal der nogle lange silkebånd på også...

En gammeldags sandkage( pund til pund kage tror jeg den hedder) med citron.. 
Den skal vi hygge os med i aften.
Hav en rigtig god aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar